Zwroty i reklamacje

Zadowolenie klientów z zakupów jest dla nas priorytetem. Jeżeli z Twoim zamówieniem jest coś nie tak, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację/odstępując od umowy prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

3. Wysyłka

Produkt należy wysłać na adres:,

Olimpia - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
ul. Hodowlana 5
33-100 Tarnów

Koszt przesyłki, przy odstąpieniu od umowy, ponosi osoba zwracająca towar.

 

Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, maja państwo 14 dni na zwrot produktu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy dołączyć paragon.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl